Re: Czas podtrzymania na nowych bateriach w HP Pavillon 17" ?

Autor: Robert <roobertoo1_at_wwwp.pl>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 16:56:09 MET

> Wogóle to zdziwiła mnie procedura wydania mi notebooka przez sprzedawcę -
> nie daje on pudła oryginalnie zapakowanego ale sam otwiera,

Chciałbyś otrzymać zapakowane pudło i w domu stać się posiadaczem
dwóch płyt k-g dociętych na wymiar lub z uszkodzonej matrycy ?

 podłącza baterię
> i zasilacz i uruchamia aż do ukazania się okna wyboru systemu operacyjnego
> po czym wyłącza komputer i poleca zainstalować system w domu.... W
> zasadzie mogą sobie wziąć starą baterię od innego notebooka, bo żadne
> oznaczenie na niej nie wiąże jej z TYM KONKRETNYM egzemplarzem
> urządzenia....

Chyba przy tobie otwierał ten karton ?

> HP też było zdziwione tym procederem, twierdzą, że instalacja systemu
> operacyjnego powinna przebiegać bez przerwy, jednorazowo....

Czy HP wspomiało o tym że system w najlepszy przypadku z przygotowaniem
partycji recovery startuje około 1-2h, a przygotowanie recovery na DVD to
następne 2-3h ??

Czy takie
> podłączenie zasilacza sieciowego (powiedzmy na 5 minut i wyłączenie) może
> mieć aż tak duży wpływ na formowanie baterii ?

Wątpliwe

Sklep to Vobis?

Pozd
R.