Prosba o ocene zestawu

Autor: jijomo <jijomomalpa_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 18:52:58 MET

Witam.
Mam za zadanie kupic siostrze komputer stacjonarny. Bedzie uzywany
glownie do gier, filmow i internetu. Siostra chce monitor 19 cali.
Kwota, jaka chce wydac to maksymalnie 2700 PLN.
Poniewaz nie sledze na biezaco nowinek z tej branzy to nie bardzo
usmiecha mi sie dobieranie osobno kazdego podzespolu. Dlatego zwrocilem
uwage na zestawy proponowane przez Komputronik. Czy nastepujacy zestaw
jest ok, czy tez zawiera jakies skuchy (a moze po prostu cos warto
byloby wymienic)?

http://tinyurl.com/2t7vhy

Do tego mysle o jakims monitorze 19 cali Samsunga (jakos mam zaufanie do
tej firmy jesli chodzi o monitory LCD - czy mam racje?).
W cenie zmiescilby mi sie na przyklad ten model:
http://tinyurl.com/2kusbe

tylko dlaczego on jest tak tani w porownaniu z modelami 4:3, na przyklad
tym:

http://tinyurl.com/2ptkkn ?

Czy cos jest z nim nie tak, czy to po prostu taka promocja?
Jesli chodzi o sklep to w gre wchodzi wlasciwie tylko Komputronik.

Z gory bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

pzdr. jijomo