Re: dziwne ceny 8800gs

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 18:52:43 MET

Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> Odpowiedz na
news:fqm9jp$h14$1@nemesis.news.neostrada.pl:

> Z mojego doświadczenia z Gainwardami wynika, że są strasznie awaryjne, a
> serwis kart jest uciążliwy i trudny. przeszukując net znalazłem coś
> takiego: http://www.znak.pl/index.php?text=352
>
> Raczej zrezygnuj

Nie rezygnuj. Problemy są ze starymi kartami gainwarda, bo ich stary
dystrybutor MMV, pożarł się z producentem.
Teraz gainwardy są dystrybuowane przez pronox i action i nie ma żadnych
problemów z serwisem. Action załatwia to w 7 dni(+wysyłki).
A gainward(palit)mimo wszystko robi lepsze karty grafczne niż asus. Asus to
imo jeden z gorszych producentów grafik(na równi z gigabytem). Szczególnie
zasłynął z plastykowych zdobień na pasywnych GF8600GT, które topiły się w
średnio wentylowanych obudowach.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski