Re: Czy warto zmienić kartę graficzną ?

Autor: PJ <PJ_at_PJ.com>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 16:44:46 MET

STranger pisze:

> Podkręć go do 2GHz, czyli mnożnik daj na 12x, albo magistralę na 200MHz
> to CPU będzie wąskim gardłem w mniejszym stopniu. :)

no próbowałem już magistralą na 200MHZ (mnożnik mam zablokowany) i
wchodzi tylko do windowsa a poźniej się restartuje..
zwiększyłem tez napięcie procesora i też nic nie pomogło
myślę, że może jest problem z chłodzeniem - mam teraz boxowy wiatrak
chętnie bym podkręcił bo płyta chyba dobra do tego ale coś chyba robię
nie tak..

> Trudno powiedzieć czy da radę. Nie piszesz ile masz urządzeń na 12V
> podpiętch... Kompa na pewno uruchomisz, gry też powinieneś. Ale
> podkręcając CPU i grafikę powinieneś się liczyć z brakiem stabilności z
> winy zasilacza.

pozostałe urządzenia to: dvdrw, cdrw, 2xhdd, fdd, 3xram, 2xwiatrczki obudowy

--
PJ