dziwne ceny 8800gs

Autor: Cynio <cyniczny_at_piaseczno.com.pl>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 12:19:37 MET

Witam
Zastanawiam sie na kupnem nowej grafiki (stara to 7600gt), kwota
maksymalnie jaka mogę wydac to 450 PLN, wcześniej przeglądałem geforce
z serii 7900, ale w ostatnim czasie pojawiły sie karty 8800gs. I tu
moje pytanie
Skąd bierze sie rozbieżność prawie 100 PLN pomiędzy Gainwardem 8800GS
(454 PLN), a Asusem 8800 GS (545 PLN). Taktowanie fabryczne wyższe u
Gainwarda, ramu tyle samo czyli 384 MB, obydwie 192-u bitowe.
Czy wpływ może mieć rodzaj chłodzenia?>? U Asusa wydaje sie lepsze
(Galciator Fan), gdzies czytałem test tej karty i chłodzenie bardzo
chwalili. Może ktos juz ma tego Gainwarda i może powiedzieć czy
chłodzenie mocno wyje??

--
Pozdr.
Cynio