grafika 16 MB w IBM T30 - czy wystarczy??

Autor: WoNs <mk.niedziela_at_gmail.com>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 00:38:01 MET

Witam,

mam pytanie i potrzebuje ekspresowej odpowiedzi!! Jestem na kupnie
laptopa dla narzeczonej, który ma być przede wszystkim przeznaczony do
pisania pracy magisterskiej no i do internetu (gg, www, filmiki na
youtubie etc.). Mam na allegro upatrzonego fajnego IBM T30, tylko
zastanawia mnie czy do tego co napisałem (konkretnie filmiki i inne
aplikacje typu flash) wystarczy 16 MB własnej grafiki ATI 7500, do
tego jest 512 RAM i P IV 1,8 GHz. Potrzebuję pilnie opinii bo za
kilkanaście godzin kończy się aukcja:)

Pozdrawiam