Dell D600 + DOCK Dell PR01X

Autor: <r_at_v>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 18:21:10 MET

Witam,
 czy ktoś używa takiej konfiguracji jak w temacie i jest mi w stanie
odpowiedzieć na pytanie, czy po podłączeniu Dell'a D600 (który nie ma gniazd
DVI i S/PDIF) do DOCK Dell PR01X (który ma DVI-D i S/PDIF) można korzystać w
pełni z portów DVI i S/PDIF i dzięki temu wyprowadzić z tego lapka sygnał
video 720p oraz dźwięk przestrzenny ???
O ile port DVI ^podobno^ będzie działał, to nie mogę nigdzie znaleźć
informacji jak to będzie z tym S/PDIF....
Karta dźwiękowa w tym laptopie to prosty układ AC97.

r@v