Re: cichy GF 8800GT

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 10:33:23 MET

Użytkownik Marcin G napisał:

> Jakieś propozycje?

http://pcmaniacs.com.au/images/gw-88gt.jpg

Mam takowa (i zeby nie bylo, ze kazda sroczka blablabla) to jestem
maniakiem ciszy (obecnie w kompie mam E4300@3GHz + Ninja, raz na 800rpm
do grania, w idlu pasywnie, zadnego wiatraka w budzie poza tym na Ninji
+ zasilacz Corsarz 450W, cichutki, wkurzaja mnie dyski, bo robia sporo
halasu mimo, ze Samsungi) i generalnie przy 100% jest dosc slyszalny (mi
uszy wiedna jak slysze go przy 100%) natomiast po wielu godzinach
Crysisa, Wiedzmina i Video Card Stability Test ustawilem na sztywno w
Riva Tunerze wiatrak na 30% i wtedy jest nieslyszalny, temperatura max
68-70*C. Takze za kwote (prawie tyle samo co referent, ~680zl) jest na
prawde dobrym wyjsciem, kontrola obrotow dziala ale z niej nie korzystam.

--
Pozdrawiam,
Maciek