Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):
> Objawy wskazują na awarię dysku lub kieszeni. Wymontuj dysk
> (o ile nie narusza to gwarancji) i zobacz, czy przy bezpośrednim
> podłączeniu jest widoczny i nie zgłasza błędów odczytu.
Dzieki za odzew. Tego sie obawialem :( Sprzet jest na gwarancji i jest plomba,
wiec naruszyloby to warunki gwarancji. Naprawa gwarancyjna zajmuje do 30 dni,
ale ja nie chce oddawac tego dysku w niepowolane rece, poniewaz mam na nim
prywatne materialy, ktorych wolalbym nie rozpowszechniac.
Czy jest w Wawie firma, ktora moglaby go sprawdzic na poczekaniu, oczywiscie
za dodatkowa oplata?
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/Received on Mon Mar 3 18:10:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 03 Mar 2008 - 18:51:01 MET