Re: Problem z dyskiem zewnetrznym Maxtor :(

Autor: Escorpion <escorpion.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 18:06:10 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Objawy wskazują na awarię dysku lub kieszeni. Wymontuj dysk
> (o ile nie narusza to gwarancji) i zobacz, czy przy bezpośrednim
> podłączeniu jest widoczny i nie zgłasza błędów odczytu.

Dzieki za odzew. Tego sie obawialem :( Sprzet jest na gwarancji i jest plomba,
wiec naruszyloby to warunki gwarancji. Naprawa gwarancyjna zajmuje do 30 dni,
ale ja nie chce oddawac tego dysku w niepowolane rece, poniewaz mam na nim
prywatne materialy, ktorych wolalbym nie rozpowszechniac.

Czy jest w Wawie firma, ktora moglaby go sprawdzic na poczekaniu, oczywiscie
za dodatkowa oplata?