Bass reflex

Autor: Pawełek <pawelbmwe36_at_hotmail.com>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 18:01:38 MET

Witam znacie mnie już , słynę z dziwnych pomsłów oto kolejny taki :
Zastanawiam się jak by tutaj w subwooferze zwiększyć średnice bass
reflexu? czy kupić gotowy tunel czy wykonać samemu? bo mam problem z
tym że obecny seryjny tunel b-r ma za małą średnice wylotu i prędkość
powietrza jest za duża i powoduje harczenie rury :( dzieje się tak
tylko przy dużym basie w muzyce. A i jeszcze jedno czy średnica nie
będzie miała złego wpływu na częstotliwość rezonansową głośnika ? o
długosć się nie martwie bo dostosuję ją tak aby nie zmniejszyć
częstotliwości rezonansowej. proszę o odpowiedzi :)