Re: Toshiba 420CDT - mozna cos zrobic?

Autor: Ann <brak_at_adresu.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 11:47:27 MET

Użytkownik "Player" <player@nooooooooooooooooooooooooo.pl> napisał w
wiadomoœci news:fqgcd7$oh6$1@inews.gazeta.pl...
> tak, nie warto inwestować, o ile dysk ~40GB mozna użyć póŸniej w innym
> lapku
> to droga pamięc RAM już staje się bezużyteczna.
Podobno nie obsluguje jednak dysku powyzej 10GB. Ramu i tak wiecej nie
wloze, skoro mam 32 a moglabym tylko do 40. :-)

> Na allegro za 499zł można kupić fajny lap P3 1000MHz/256/20GB

Nie da rady. Malymi kroczkami dam rade cos z niego zrobic, ale od razu 500zl
to sporo. Wolalabym kupic obiektyw. ;-)
Z nowym dyskiem i kartami chyba zmiescilabym sie w 200zl, a do moich planow
wystarczy chyba. :-)
Dzieki!
Pozdrawam
Ann