Re: HD3850 a zasilacz

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 05:37:53 MET

Dnia Sun, 02 Mar 2008 14:39:33 +0100, PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> w
wiadomości <fqeahn$tm$1@atlantis.news.neostrada.pl> napisał(a):

>Jaki procesor i napędy wziął pod uwagę ów producent wyliczając te
>magiczne 450W?

O to trzeba już chyba zapytać Sapphire, bo to oni są producentem
posiadanej przeze mnie karty. U mnie to zestaw na AMD X2 5200+ Windsor
JH-F3.

>Bo chyba nie pomylę się zbytnio stwierdzeniem, że taką
>mocą byś zasilił dwa takie zestawy.

Przed zakupem karty korzystałem z eXtreme Power Supply Calculator Lite
i według wyliczeń tej strony oraz danych z
http://www.gph.benchmark.pl/ ten mój 350W Chieftec wystarczał tak
ledwo, ledwo. Oczywiście mam świadomość, że obliczenia z XPSC są
obarczone jakimś błędem niedokładności oraz tego, że ciężko byłoby mi
w normalnych warunkach tak obciążyć komputer, żeby wszystkie
komponenty pracowały jednocześnie. Faktem jest, że na tych 350W zestaw
pracował stabilnie.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>