Re: Czy rzeczywiście 4-rdzeniowe są na wyrost ?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 02:13:40 MET

Użytkownik "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> napisał w wiadomości
news:kphms31or8opdtt37qfh66fv3d3vr3o6qf@4ax.com...

> Albowiem?

Albowiem jednordzeniowce z tą samą teoretyczną mocą zrobią wszystko równie
sprawnie co wielordzeniowce a odwrotna relacja jest nie jest prawdziwa.
Część oprogramowania nie uda sie zrównoleglić na dowolną liczbę wątków, inna
część nie nadaje się do tego wcale. I wreszcie nie ma kompilatorów, które
zautomatyzowałyby takie podziały. Nie każdy chce wykonywać zadania godne
Blue Gene w domu.