Re: Jaki dysk.

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 19:56:58 MET

kiedyś dyski Samsunga tak, dziś - mają dobre opinie i raczej oparte na
faktach, wiele osób chwali i widocznie mają do tego podstawy.
jedynie co się nie zgodze "obiektywnie" to prędkość -> każde
porównywalne dyski SATA Seagate i Samsunga wychodziły na niekorzyść
Samsunga (każde, mam na myśli skromny domowy użytek - ok 10 dysków z
każdej marki na przestrzeni ~3 lat)

co do mnie osobiście: miałem pecha do dysków Samsunga i trzeci
wymieniony na gwarancji dysk dopiero jest w porządku i bez bad sectorów,
w dwóch innych sypała się elektronika (wymiana na sprawny i dalej bez
problemów) -> czyli 50% w ciągu ost 3 lat padło.

Co do Seagate, nigdy się nie zawiodłem, nigdy mi nie padł (w życiu
kilkadziesiąt sztuk), fakt, że są głośniejsze niż Samsunga (choć
jednotalerzowy 250GB bardzo miło zaskakuje)

Z kolei monitory Samsunga chwalę sobie bardzo, zarówno ja, jak i moi
znajomi, jedyne negatywne zdanie miałem o dyskach i krótki czas o
nagrywarkach