Re: Zestaw sluchawkowy +pecet.

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 14:03:07 MET

Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 2 marzec (niedziela),
znalazłem donos TW *Sqeeb*,
o treści cytowanej poniżej:

> Witam.
> W poszukiwaniu w miarę taniego i wydajnego(w stosunku do ceny) sposobu na
> przesyłanie głosu od/do komputera wpadłem na pomysł, żeby podłączyć zestaw
> słuchawkowy bluetooth przez adapter do peceta. Próbował ktoś tak się bawić?
> Pecet sam wykryje urządzenie? Tyle ile wiem o BT to wydaje mi się, że ten
> pomysł mógłby zadziałać, ale nie mam ani słuchawek ani adaptera więc wole
> zapytać zanim wydam kasę.
>
> Z góry dziękuje za odpowiedź.
>
> Pozdrawiam,
> Sqeeb

Zadziała, u mnie cos takiego współpracuje z Nokia BH303 i donglem BT-
niestety nie znam producenta.

--
...:::WISKOLER:::...
Deszcz meteorytów. Obserwują zięć i teściowa. Zięć pomyślał życzenie.