Re: Jaki dysk.

Autor: mirekm <mirekmm_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 10:01:36 MET

ATK pisze:

> Konkretnie - każdy SEAGATE, WD, ale pewnie też IBM, Hitachi lub Fujitsu.

Fajnie, że wybudzili cię z wieloletniej śpiączki, ale:

IBM sprzedał biznes związany z dyskami Hitachi. W 2002.
Fujitsu produkuje głównie dyski 2.5" do notebooków i SAS/SCSI.
Samsung stał się zauważalnym graczem na rynku dysków twardych.

> Ja miałem już wiele dysków SEAGATE, WD i innych (teraz w komputerze mam 5
> SEAGATE-ów) i jeszcze nie miałem głośnego czy takiego "co by się nie sprawdził".
>
> Poszukaj na www.eBay.pl / Allegro.pl - używek poleasingowych (bardzo tanie!).

Przy obecnych cenach nowych, używany dysk to pomysł niezbyt mądry.

pozdrawiam,

mirek