Re: Jaki dysk.

Autor: ATK <atk1.atkWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Sat 01 Mar 2008 - 22:28:23 MET

> Chodzi mi bardziej o jakis konkretny (sprawdzony) egzemplarz.

Konkretnie - każdy SEAGATE, WD, ale pewnie też IBM, Hitachi lub Fujitsu.

Ja miałem już wiele dysków SEAGATE, WD i innych (teraz w komputerze mam 5
SEAGATE-ów) i jeszcze nie miałem głośnego czy takiego "co by się nie sprawdził".

Poszukaj na www.eBay.pl / Allegro.pl - używek poleasingowych (bardzo tanie!).

ATK