Re: Jaka grafika do Athlona 1800+?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 01 Mar 2008 - 00:47:36 MET

Użytkownik "Tomtoromtom" <tom@torom.tom> napisał w wiadomości
news:fqa40u$30io$1@news2.ipartners.pl...

> Zainstalowałem sobie z powrotem Gothica 2, który mi się ciął w
> rozleglejszych lokacjach na Radeonie i jest wyraźna poprawa. W 1024x768
> mogę włączyć wszystko na maksa (32 bity, widoczność i odległość kreślenia
> obiektów) i chodzi płynnie. 1280 jeszcze nie próbowałem.
> (Wiem, że Gothic 2 to gra raczej bez superfajerwerków ale mimo to dosyć
> angażuje komputer)
> Dogłębniej potestuję zapewne w weekend.
> No i działa (i karta i zasilacz) ciszej od poprzednich :)

Powiem może oczywistość, ale Gothic to stara gra, w której *chyba* nie można
w opcjach włączyć antyaliasingu (rozmywa schodki na krawędziach) i
aniztropowych tekstur (wyostrza tekstury znajdujące się pod kątem na dalszym
planie). W panelu nVidii mozna natomiast wymusić (ustawić profil) dla danej
gry włączenie obu ulepszaczy obrazu (oczywiście kosztem wydajności, ale
jeśli to CPU jest "wąskim gardłem" to spadek jest niezauważalny; ewentualnie
można go zniwelowac zmniejszając rozdzielczość).
Z tym, że w starych grach powoduje to czasem różne błędy w generowanej
grafice.