Re: Jaka grafika do Athlona 1800+?

Autor: Tomtoromtom <tom_at_torom.tom>
Data: Sat 01 Mar 2008 - 00:20:59 MET

btn pisze:

> Jakie pierwsze wrażenia, spostrzeżenia, uwagi?

Zainstalowałem sobie z powrotem Gothica 2, który mi się ciął w
rozleglejszych lokacjach na Radeonie i jest wyraźna poprawa. W 1024x768
mogę włączyć wszystko na maksa (32 bity, widoczność i odległość
kreślenia obiektów) i chodzi płynnie. 1280 jeszcze nie próbowałem.
(Wiem, że Gothic 2 to gra raczej bez superfajerwerków ale mimo to dosyć
angażuje komputer)
Dogłębniej potestuję zapewne w weekend.
No i działa (i karta i zasilacz) ciszej od poprzednich :)

--
pozdrawiam
Tomtoromtom