maX wrote:
> Ma znaczenie, tyle że nie dla framerate. Jak masz 1000-1500 MB RAM, a
> ustawisz w grze tekstury na maxa, to na karcie 512MB zmieszczą się w
> one całości w pamięci karty, a na karcie 256MB pozostałe 300MB
> tekstur, które nie zmieściły się w VRAM będzie przechowywane w
> pamieci systemowej kompa.
Jeśli jakaś gra korzysta z przechowywania tekstur w pamięci systemowej to
framerate leci ostro w dół jednak w tym przypadku to jest bez znaczenia.
Włączając w grze taką rozdzielczość z takimi teksturami aby wykorzystać
512MB na karcie i tak GPU okaże się za wolne a wydajnośc pamięci za słaba
aby to płynnie wyświetlić. Możesz sobie włączyć tekstury na maksa i wysoką
rozdzielczość ciesząć się że mieszczą się w pamięci na karcie a nie w
systemowym ramie, tylko co z tego skoro zamiast płynnej animacji będzie się
oglądać sildeshow ? GF 7300 to karta zbyt słaba aby wydajnie operować na tak
dużej ilości tekstur.
> To było w kontekście, że te Pality itp częściej padają niż markowe
> produkty, a poza tym czasem ich producenci lekko "oszczędzają" na
> jakosci obrazu po D-SUB. Markowe produkty mają też czasem dłuższą
> gwarancję (3 lata vs 2 lata)
Może używa LCD przez DVI ? Może to dla niego będzie bez różnicy ? Może
jakość obrazu wcale nie będzie zła ? Ciężko to ocenić nie znając szczegółów.
> To już lepiej kupić 7600GS@DDR2 - niewiele wolniejszy (jeśli wogóle)
> od 7300GT@DDR3 , ale pasywnie chłodzony
Jednak troche wolniejszy ale masz racje, jest to niezła alternatywna dla
aktywnie chłodzonego 7300GT.
-- Pozdrawiam FenioReceived on Fri Feb 29 22:45:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 29 Feb 2008 - 22:51:22 MET