Re: Komputery do przetargu

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 18:47:06 MET

Dnia 2008-02-29 17:59, Użytkownik Any User napisał:

> Nie rozumiem sensu wypowiedzi. Proszę o uściślenie.

Ustawa była z założenia pisana w celu kupowania najtańszego sprzętu.

> A niby dlaczego najtańszy=najlepszy ?

Bo najmniej kosztuje.
A karta ze sprzętową akceleracją grafiki nie jest potrzebna
w biurze ani wojewodzie ani jego sekretarce ani innym
pracownikom biurowym. Tylko że nie wszyscy chcą to zrozumieć.

> Jasne, lepiej zatrudnić niepotrzebnych ludzi i zapłacić im za dodatkową,
> niepotrzebną pracę, niż wydać najwyżej 50% tej kwoty na oprogramowanie
> MS...

Widziałem już ile kosztowała próba ujednolicenia oprogramowania
w urzędzie i widziałem jej efekt praktyczny czyli np. office 2003
na maszynie mającej 128MB RAMu.
A tych pseudo informatyków przyjętych do urzędów za wstawiennictwem
wujków stryjków i innych cioć to i tak bym wywalił. Będzie
miejsce dla tych prawdziwych nie bojących się nawet linuxa.
No ale jeśli zakładasz że tych świętych krów nie wolno ruszyć
to faktycznie trzeba przyjąć dodatkowych prawdziwych fachowców.

Pozdrawiam