Dźwięk AC97 - problem

Autor: Norbert Komorowski <norbertkomorowski_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 15:34:17 MET

W moim komputerze nagle przestał działać dźwięk. Problem jest w sterowniku,
twierdzi tak winamp... W zadnym innym playerze dźwieku tez nie ma.
Instalowałem na nowo stery, ale nic to nie daje. Karta to Realtek AC'97 na
A8N-E... Ściągałem rózne wersje sterownika i nic z tego... Ktos ma jakies
pomysly? Jak wykasowac stare sterowniki?
Dodam że teraz to głośniczek w obudowie wydaje dźwięk przy błędach czy
ostrzeżeniach...
norman