Re: Jaki laptop?

Autor: arek <ArkadiuszD_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 15:29:06 MET

On Feb 29, 7:52 am, "ianus" <USUNia...@op.pl> wrote:
> Moja małżonka uparła się, że jest jej potrzebny laptop do celów zawodowych
> (ale rownież do użytku domowego). Praca - głownie jakieś prezentacje plus
> obliczenia przy użyciu arkusza kalkulacyjnego. Troche z nim będzie
> podrózować, więc musiałby być w miarę trwały. Planowany wydatek rzędu 2500
> (bez OS). Co kupić?
>
> JS

Ten OS to wiele ceny nie podniesie. Widzialem (pobawilem sie rowniez)
Lenovo R61 i mysle, ze powinien spelnic wymagania. Nie jest taki znowu
brzydki :)

Proponuje od razu zainwestowac w dodatkowa pamiec, ponizej 2048MB w
XXI wieku to jest farsa, na ktora nie warto sie godzic.

Moja zona sprawila sobie Fujitsu-Siemens T5250, z 2GB ramu smiga nawet
z MS-Vista (Eclipsem, Offisem 2007 i paroma pierdolkami w tle).
Wyglad spartanski, matryca matowa, dobry na prezentacji, kiedy w
ciemnym pomieszczeniu 'choinka' ledow moze troche przyglupio wygladac.

Tez powinien tyle kosztowac.

Pozdrawiam i z gory gratuluje udanego zakupu.