Re: Sens OC ?

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 21:46:57 MET

> Witam!
>
> Mam nadzieję, że niedługo wymienię sprzęt na
> Quad 6600 i do tego 4 GB RAMu. Tak jak większość
> użytkowników mam zamiar podkręcić go na 3GHz.
>
> Natywne FSB w Q6600 wynosi 266MHz,
> zmieniam je na 333MHz i mam Quada 3GHz.
>
> Tylko co z RAMem jest sens nabyć markowe moduły

Zależy jak plyta? Ja mam Abit AB9 Quad GT. Na początku byla beznadziejna.
Po 4 updatach bios od producenta jest super.
Zmieniem tylko FSB na 334 i trochę podwyższam napięcie na chipset i pamięć.
Pamięć mam najtańszą do tego - zestawu Kingston 667.
Super chodzi. Nie potrzeba u mnie żadnych droższych pamięci.