Jaka grafika do Athlona 1800+?

Autor: Tomtoromtom <tom_at_torom.tom>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 17:55:19 MET

Cześć

Padła mi karta graficzna i muszę kupić nową. Miałem Radeona 9800Pro
128MB Sapphire.

Mój komputer to Athlon 1800+ (1,5 GHz), 1,5 GB RAM, płyta to Asus A7V333.
Tak więc stare to i zdaję sobie z tego sprawę. Na razie jednak nie mam
zamiaru wymieniać innych części ale skoro już muszę kupić kartę to
chciałbym najrozsądniejszą do tego zestawu.

Zależałoby mi głównie na wydajności - z tego co się orientuję niektóre
starsze karty, nie obsługujące wszystkich superefektów, mogą na tym
komputerze działać wydajniej niż coś nowszego. Jednak w podkręcanie
raczej wolałbym się nie bawić.

Ostatnie kryterium to cena. Raczej nie chciałbym wydać więcej niż 200PLN
chyba, że mnie bardzo przekonacie.

Prosiłbym o ewentualne proponowane modele a także sensownych producentów
(lub o podanie producentów, których należy się wystrzegać).

Aha - jeszcze jakby cicho działała to w ogóle super :)

Dziękuję za uwagę :)

--
pozdrawiam
Tomtoromtom