Re: ktory Celeron lepszy 128 czy Celeron D

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 17:34:56 MET

MOST pisze:
> niestety muszę to potwierdzić ten celek 128 przy wordzie i necie pracuje
> przy temp 46-50 stopni

Bez przesady, mam okazje pracować na czymś takim (2,6GHz) i temperatury
są jakieś 5 stopni niższe od podanych przez Ciebie. Najwięcej ile
widziałem, to 52 stopnie. Chłodzenie BOX, czyszczone może raz od nowości
:D Inna sprawa, ze programowe pomiary temperatury są często
niewiarygodne, więc również moich danych nie można brać za pewnik ;)

PS. Dobra rada - odpowiadaj POD postem do którego się odnosisz, nigdy
nad nim ;)

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)