Re: Netgear Access Point - MediaMark mowi ze nie, Vobis mowi ze to access point - ktory to jest ?

Autor: http://members.lycos.co.uk/dariusjack/ <dariusjack2006_at_yahoo.ie>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 14:54:46 MET

On Feb 27, 11:32 am, meer <s...@no.thanks> wrote:

> Znacznie taniej wychodzi zakup taniego routera wifi, niż "rasowego" APka.
>
> --
> meer

Dzieki.
Interesuje mnie wlasanie roznica, czym sie rozni "rasowy" AP od
"nierasowego"
typu router wifi, sprzedawanego przez Vobis jako AP.
Jakie ograniczenia sprzetowe, programowe, interfejs , opcje itd.
Przegladam wlasnie homologacje sprzetu wifi z FCC i IEEE , aby sie
dowiedziec , czy AP wymagaja dodatkowej homologacji i czy taka dostaja
z FCC.
Oczywiscie nie nalezy mylic karty wifi z punktem dostepowym, bo
fizycznie to jest pd, ale nie AP.
Czy mozna do karty wifi wgrac soft ktory zrobi z niej AP ?