stare czesci = pecet

Autor: .:Kuzan <kuzanski_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 14:51:57 MET

Witam serdecznie !

To co do tej pory sprawialo mi przyjemnosc spowodowalo wysokie cisnienie mej
krwi, wiec
postanowilem spytac kolegow specow, choc moze wyda sie moje pytanie nieco
lamerskie :/

W otchlani pokoju znalazlem troche starych czesci i zlozylem drugiego pieca
(P166MMX, wszystko
fajnie hula), okazalo sie, ze na strychu znalazlem jeszcze pare rzeczy,
ktore pozwolily mi
wskrzesic jeszcze jednego - PIII - 733 bodajze. Zle napisane - pozwolily BY
mi wskrzesic, ale
mam dziwny problem. Wszystko wydaje sie byc ustawione ok, podlaczone tez,
wtyczka w pradzie,
przycisk power iiiii... dupa blada - slychac jak prad dochodzi do twardego,
wiatraczki na
procku, karcie grafiki itd itp, moniktor rowniez, ale - nic nie widze na
monitorze :(
Sprawdzalem inna karte graficzna (ktora chodzi na P166) na PCI i tez pupa.
Nie mam pomyslu,
nie wiem gdzie ugryzc i z ktorej strony.

Bardzo prosze o pomoc, na pewno bedzie potrzebne wiecej informacji, wiec jak
by ktos cos
potrzebowal, zeby odpowiedziec, to oczywiscie uzupelnie o wszelkie potrzebne
informacje.

PS. PC Speaker nie dziala :(((

Z gory dziekuje !
Pozdrawiam, K.