Re: BeQuiet 350W - to chyba jednak badziewie..

Autor: Arek <fake_at_wp.pl>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 23:12:40 MET

Użytkownik "Fiodor" <fiodor@post.pl> napisał w wiadomości
news:47C5BEB2.EC7A43F6@post.pl...

> ta fimra nie ma konkurencji, na dodatek
> wymieniaja na nowy bez zadnych ceregieli
> jesli trafil ci sie feler, zglos swoje problemy
> tu cie nikt nie wysmieje, jeszcze przeprosza
> jesli bedzie wada

No ale i tak jestem wkurzony bo chieftec 360 recznie przezee mnie
spowolniony wiatrak spalił sie dopiero po 2 latach.
Wymienić wiem, ale ja cały komp mam wyciszony, pełno lutowanych ręcznie
kabli, wogóle jak z jajkiem trzeba i wymiana to dużo ryzykownej roboty. Na
razie czekam może przestanie dymić.

Arek