Vista Home Basic problem z uprawnieniami administratora

Autor: SimonX <sbronko_at__usunmnie_gmail.com>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 23:10:29 MET

Hej

kupilem sobie na promocji bardzo fajnego laptopa - lenovo 3000 n200 z Dual
Core 1,6
no i z Vistą Home Basic
skusiłem się bo kosztowało 1790zl
jak na razie wszystko hula oprocz jednej jedynej gry mojej corki
gra wywala blad i wszystko wskazuje na to ze nie moze sie dobrac do
jakiegos swojego folderu ze wzgledu na problem z uprawnieniami - konto
moje oczywiście ma uprawnienia admina ale to najwyraźniej nie wystarcza
próbowałem różnych rzeczy - od wywalenia antywirusa, uruchamianie jako
administrator, wyłaczenie kontroli użytkownika, nic nie działa
pomoc techniczna Buena Vista (hehe) Games po paru próbach pomocy w końcu
wyznała mi że ich tytuły maja support dla Vista Premium wzwyż
wtf? to Basic jest jakiś ułomny?
z tego co mozna wyczytac w necie to systemy roznia sie dodatkami - aero
glass, media center i takie tam

warto się zastanowić nad zmianą na premium?
cofać do xp się średnio mam ochote - podoba mi się Vista (wiem - jestem
inny)
chyba ze wiecej rzeczy mi nie bedzie dzialac

ogolnie to nie chce mi się grzebac w tym lapku - wolalbym uniknac
instalowania innego systemu
slyszeliscie moze juz o takim problemie?

wiem ze kumplowi na Vista Home Premium ta sama gra chodzi ...
jakby ktoś przerabiał coś podobnego będę wdzieczny za pomoc

pozdr. Szymon