Re: DialNet Global, jak działa?

Autor: rosak <w_at_w.w>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 12:51:22 MET

Użytkownik "Tomasz W" <wantomek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fq1s2o$hqg$1@news.dialog.net.pl...
> mam od listopada 6Mbit na linii tepsy. wczesniej przez 3-4 lata mialem
> DSL-a 512, 1 MBit, a w koncu przez 2 lata 4 MBit...
> Dialneto chodzi dosc srednio...
> osiagi - download po ftp - max 760 kb/sek - na dslu mialem 480 kb/sek
> upload po ftp ok 63 kb/sek - na dslu mialem 67 kb/sek
> pingi widac ze cos tepsa k... miesza - bo na DSLu mialem 10-12 msek do
> onetu, gazeta.pl, wp.pl
> a teraz sa rzedu 55-90 ms...
> zmienne IP nie jest problemem - mam dyndns.org
> modem od dialogu nie jest zly - daja jakis z RJ45.
> [...]

Dziękuję Ci za tak obszerną dopowiedź.
Wynika z tego że download/upload jest bardzo przyzwoity, choć podałeś
wartość max, ale skoro się nie żalisz to wnioskuję że raczej jest w miarę
stabilny. Z takimi pingami jakoś przeżyję ale rzeczywiście są niezbyt
zadowalające, łagodnie mówiąc. Najbardziej martwi mnie to rozłączanie
modemu, dociekałeś przyczyn? Czy to wina sprzętu czy łącza? Jakoś nie
wyobrażam sobie żeby mogło mnie kilka razy na dobę rozłączyć..

Pozdrawiam

--
rosak