Re: DialNet Global, jak działa?

Autor: Tomasz W <wantomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Feb 2008 - 21:16:26 MET

mam od listopada 6Mbit na linii tepsy. wczesniej przez 3-4 lata mialem DSL-a
512, 1 MBit, a w koncu przez 2 lata 4 MBit...
Dialneto chodzi dosc srednio...
osiagi - download po ftp - max 760 kb/sek - na dslu mialem 480 kb/sek
upload po ftp ok 63 kb/sek - na dslu mialem 67 kb/sek
pingi widac ze cos tepsa k... miesza - bo na DSLu mialem 10-12 msek do
onetu, gazeta.pl, wp.pl
a teraz sa rzedu 55-90 ms...
zmienne IP nie jest problemem - mam dyndns.org
modem od dialogu nie jest zly - daja jakis z RJ45.
w ciagu 4.5 miesiaca mialem w polowie grudnia awarie - nie dzialalo ok 2
dni... jakos z wtorku na srode nie mogl juz nawiazac polaczenia, zglosilem
na infolinie dialogu w srode ok 13, w czwartek po poludniu naprawili.
Modem automatycznie zrywa polaczenie co 48 godzin - zdarzalo sie tak juz
pare razy po 5-10 razy- czyli na 10-20 dni zmienial IP co 2 doby pod
rzad... - ale zdarza sie ze zrywa polaczenie nawet 5-7 razy na dobe. z
reguly nawiazanie polaczenia trwa ok 20-40 sek - ale juz kilka razy przez
10-20 min nie mogl sie polaczyc co jest bardzo denerwujace...

generalnie jest to ponad 3 x tansze (place 128 brutto) od DSL-a 4 Mbit (365
zl brutto) wiec mozna przezyc - ze czasami (rzadko) www chodzi bardzo
przecietnie (mimo iz wycinam na dzien p2p i mam serwer proxy i qos). Jedynie
te pingi mnie denerwuja, nawet na netii kumpel mial 15-20 ms...
Tomek