Re: Czy karty graficzne mogą psuć obraz?

Autor: Player <player_at_nooooooooooooooooooooooooo.pl>
Data: Tue 26 Feb 2008 - 19:21:23 MET

> Witam.
> Byłem dzisiaj w Mediamarkecie i porównywałem jakość obrazu na monitorach
> 24". Zauważyłem, że różnice jakości obrazu są dużo większe niż się
> spodziewałem. Porównywałem obraz głównie do monitora Samsung z matrycą

jak bawisz się LCDkami w MM to zaczynaj od resetu monitora i wszelkich
ustawień, tam każdy grzebie i czasami tylko reset pomaga :), jasnośc i
kontrast to jedne z wielu regulacji które posiada monitor taki jak np LG,
zostaje gamma, składowe rgb, tryby profile monitora, i kilka innych które
mają wpływ na objawy o których piszesz...