Re: Przełącznik KVM - monitor

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Tue 26 Feb 2008 - 13:02:14 MET

Dnia 2/26/2008 12:41 PM, Użytkownik RadoslawF napisał:

> Obraz psują najbardziej przełączniki mechaniczne.
> Można je dostać chyba już tylko na allegro.

Odpada bo tam i tak nie kupie.

> Sprzedawca nie napisał czy ustrojstwo posiada przycisk do przełączania,
> może być że przełącza się podłączoną klawiaturą więc dla ciebie odpada.

Link podałem pierwszy z brzegu - przełącznik ma przycisk na pilociku (to
czarne na zdjęciu). Tylko oprócz pilocika nic wiecej sensownego o nim
nie wiem.

> Potrzebujesz coś takiego:
> http://www.akcesoriapc.pl/product_info.php/info/p2293_prze--cznik-KVM-D-link-PS-2-x2-DKVM-2K.html

No to faktycznie może być lepsze. Tylko czy będzie działać bez klawiatur?

np tu:
http://www.komputronik.pl/Sieci/sieci_przewodowe/Przelaczniki_KVM/D_Link/D_Link_przelacznik_KVM__DKVM_2K/pelny,id,15583,s,1/
Ktostam napisał ze toto bez klawiatur nie działa. Nie mam w tym
doświadczenia, nie mam u kogo sprawdzić. I nie wiem jak to jest
wiarygodne ;/

--
Pozdrawiam
dziobu