Re: kiedy, o jakiej porze roku op³aca siê kupowaæ sprzêt komputerowy?

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 22:34:52 MET

Zomo pisze:

> w normalnych krajach to znowu czas czyszczenie magazynow przed swietami
> i nowosciami wprowadzanymi na swieta

Racja, ale czy czyszczenia magazynów nie ma właśnie głownie późną wiosną
i wczesnym latem, żeby przygotować miejsce na nowy towar na sezon
jesienno -zimowy?

- sam kupielm lapka ktory na wakacjach
> kosztowal 1500euro a w listopadzie juz 1000...

nie chcę Cię martwić, ale ten laptop w styczniu i lutym kosztował już
pewnie 600 euro... ;P

--
pozdr
STranger