Durne odczyty temperatury na P5KC

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 02:58:29 MET

Założyłem sobie dziś Asusa P5KC i lekko się zdziwiłem.
Wszelkie możliwe oprogramowanie pokazuje mi wszystkie temperatury
dobrze, poza temperaturą CPU. Wygląda na to, że sensowną temperaturą
byłaby wartość w Fahrenheitach, tylko wzięta w stopniach celsjusza.
Bo pokazuje mi temperaturę w budzie ok 40 stopni celsjuszaC, a CPU
rzędu 11 stopni, czyli ok 50F. Innemi słowy - jakby wziąć to 50, tylko
nie Fahrenheitów, tylko Celsjuszów, pewnie byłoby dobrze.
Miał ktoś coś takiego?
(acha, bios ostatni dostępny. z października bodajże).

--
[------------------------] Mój  ulubiony poeta -- Kazimierz Spacja-Tet-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] majer.