Re: Gigabyte GA-P35-DS3 i dziwne buczenie

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 23:42:25 MET

marusek@gmail.com pisze:
> Mam mały problem dźwiękowy ze swoim nowym kompem (w starej obudowie).
> Zasilacz Seasonic S12 II-380
> procesor : Core 2 Duo E4500 (niekręcony + Tacens Gelus Pro)
> pamięci : Patriot DDR2 2x1GB 800MHz
> grafika : Gigabyte HD2600XT z pasywnym chłodzeniem
Raczej bym podejrzewał pfc (zwłaszcza pasywne) w zasilaczu o buczenie.
Szukaj czy przypadkiem to nie jest częstotliwość 100Hz i harmoniczne?

Wszelkie odgłosy z płyty głównej powinny wyraźnie zmieniać się w takt
zmian obciążenia procesora, i raczej buczenia nie przypominają. Ale w
tej płycie to raczej nie grozi - mam taką - całą elektronikę "mocową" ma
porządną, a cewki takiej konstrukcji, która nie wydaje dzwięków...