Re: Glosniki 2.1 (+moje marudzenie)

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 23:28:38 MET

Poczytałem sobie z ciekawości opinie na temat głosników komputerowych,
z czystej ciekawości, bo może coś się zmieniło... Ale czytałem,
czytałem i wyczytałem, że nadal żadne głośniki nie zastąpią zwykłego
wzmacniacza stereo i dwóch monitorków, jeśli chodzi o słuchanie muzyki...

Szkoda, bo strasznie mi się podobają JBL-e, ogólnie firmy zbytnio
nie lubię, ale głośniczki komputerowe wyglądają świetnie. :)

A jakbym był zmuszony coś wybrać z dostępnych na rynku głośników
komputerowych, pewnie zdecydowałbym się na któryś z topowych
modeli 2.1 Altec Lansing...

--
Pozdrawiam
  __