Re: zintegrowana grafika - pytanie

Autor: Adam Foton <usun_literki_k_kadamfoto1k_at_o2.plk>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 20:55:20 MET

> W ramach odnowienia kompa musze rozpoczac myslenie od kupna plyty.
> Moje podstawowe pytanie: czy ze zintegrowana grafika czy bez. Wprawdzie
> i tak /ale pozniej-finanse/ kupie karte graficzna ale moj dylemat to:
> czy zintegrowana grafika na plycie /kiedy jest juz karta graficzna/
> stanowi jakis zbedny balast dla plyty i ewentualnie na co ma ona wplyw?

Pozytywnie obawiam sie, ze jak dzis kupisz plyte z grafika, to wystarczy
Ci na jakis czas... tak dlugi, ze nastepna wymiana pociagnie za soba
cale wnetrznosci... Na to wskazuje historia wielu rozbudow.

Dla rodziny skladalem PC-ta na tej plycie:
Asus M2A-VM AMD 690G
Zastosowania biurowe, internet, czasem troche grafiki 2D.
Z ciekawosci sprawdzilem zachowanie z bardziej wymagajacym
oprogramowaniem (gry, 3D) - ta plyta powinna byc drozsza :)

> I jeszcze jedno pytanie: czy na plytach Gigabyta AM2 lepiej sie
> zachowuja pamieci Kingston czy Patriot /2x1GB/ ?

Do w/w komputera kupilem GoodRam - dziala bez zastrzezen. Mialo byc tanio.

AF