Re: pytanie o 'rozklad' pamieci oraz pamiec a system

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 14:46:52 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "radarek"
>Przecież "odpowiednio skompilowane jądro" to nie jakaś czarna magia, tylko z
>grubsza to samo co windowsowe PAE.

Nie twierdzę, że nie. Tyle, że trzeba to włączyć przy konfiguracji
jądra. (może być bez tego i w części dystrybucji domyślne jądro
przychodzi bez tego).

>Skorzystanie aplikacji z innego trybu
>adresowania niż "płaski" nie jest w 100% kompatybilne, o czym pisałem już
>wcześniej.

Ale podasz jakieś konkretne przykłady oprogramowania, które nie działa?
(przypominam, że mówimy o rozwiązaniu linuksowym).

"w przypadku windows".

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb This message was not tested on animals.
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'