Re: SAMSUNG 22 LCD 2232BW

Autor: dizel <dizel8_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 18:43:44 MET

On Thu, 21 Feb 2008 20:19:36 +0100, Norbert
<norbert.kaminski@gmail.USUNTO.com> wrote:

>Co sądzicie o monitorze z tematu, warto go kupić?
>Jakie są za i przeciw , a moze cosjest leprzego w podobnej cenie?
>Mogę go mieć za tysiąc złotych.

Kupiłem pare dni temu (przesiadka ze starego samsunga 17) i narazie w
miare ok, działa na hd 2600 pro pod dvi, wg mnie nic lepszego nie
kupisz w tej cenie jeśli chodzi o 22 panorama.
Jeszcze go dobrze nie wyregulowałem troche kolory nie są zbyt
nasycone, może to wina matrycy tn ale mi to nie przeszkadza (głównie
net i czasem jakaś gierka)