Re: Radeon X1950pro

Autor: Fenio <Fenio_at_nie.ma.maila>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 13:25:56 MET

STranger wrote:
> Tym zasilaczem był Chieftec 360W, model z 2003 roku.

Czyli z zeszłej epoki. Miałem ten zasilacz. Wersje z 2 wentylatorami były o
ile pamiętam nieco mocniejsze w praktyce ale to nadal był zasilacz z mocną
linią 5V kosztem 12V.

> Nie zmierzyłem, ale wyczytałem kiedyś na forum ATI/AMD. Pisał to
> pracownik i administrator ATI/AMD więc to nie jest ssane z palca.
> Ty też tego nie zmierzyłeś ale podajesz linka do kogoś kto zapewne też
> nie zmierzył, ale przepisał z innych źródeł.

Zapewne zmierzył skoro podali wykresy. Twój zarzut kopiowania wykresów jest
niczym nie poparty.

> Widocznie te dane są nieścisłe. Chłopaki z benchmarka też tego nie
> zmierzyli, tylko przepisali dane skądinąd.

Nieścisłe bo Tobie nie odpowiadają.

> btw, masz w ogóle taką grafikę w swoim kompie, ze się wypowiadasz na
> temat poboru mocy,

Nie mam tego modelu radeona. Ty go masz i co z tego skoro nie zmierzyłeś mu
poboru mocy tylko bazujesz na jakichś informacjach z internetu których nawet
źródła nie jesteś w stanie podać.

> czy po prostu chcesz udowodnić swoją znajomość
> tematu i się powymądrzać że dobry zasilacz właściwie jest bez znaczenia?

Nigdy nic takiego nie twierdziłem.

--
Pozdrawiam
Fenio