Prośba o pomoc nie włączanie - wyłączenie się komputera

Autor: Adam S. <drakan_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 12:53:39 MET

Zepsuł się sprzęt. Prostsze rzeczy zrobię ale to mnie chyba przerosło.
Objawy były takie że komputer albo się nie włączał (swieciła jedna diodka
sprawdzał ,cd i hd i padał) albo włączał po czym po kilkunastu sekundach
góra kilku minutach wyłączał (nie resetował). Pierwsza myśl była taka że to
zasilacz (między innymi nie chodził wiatrak) Zmieniłem bez efektów. Drugą
rzecz jaką mogłem zrobić była wymiana pamięci . Efekty były jakby lepsze
dał się włączyć i działał stabilnie przez 2-3 godziny . Wyłączyłem i próbuję
włączyć raz, dwa. odpalił za trzecim podejściem I tak jest w mniej wiecej w
tej chwili odpala za 2-3 próbą i niby chodzi.
Zainstalowałem SpeedFana który na temp2 (winbondW83697FH) wykazuję
temperaturę do 88C . Czyli smażę procesor czy coś innego ? Wiatrak na
procesorze chodzi.

Pozdrawiam
adam