Re: gainward 8800gs 384mb

Autor: BrunoN Bluthgeld <brunon99_at_WYTNIJTENKAWALEK.o2.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 11:48:33 MET

Maciej Browarczyk pisze:

> Zalezy co masz na mysli referencyjne i "w ogole nie slychac" ? Bo
> generalnie tak maly wiatraczek, aby "wydmuchac tyle wydzielonej mocy"
> musi dosc szybko sie obracac i robic sporo halasu.

Mam na myśli referencyjne i to, że w ogóle nie słychać. Tzn. taki
zwykły, płaski radiator, nie zajmujący slotu obok, i nie wydający
żadnych strasznych dźwiękow nawet podczas męczenia. Słowo, że nie
słychać go spoza pozostałych, niezbyt głośnych śmigieł (14 cm w zasiłce,
9cm z tyłu budy i takiego sporego Pentagrama qvcośtam-100 na procku,
skręconego na minimalne obroty).

Karta jest raczej z tych ognistych (60 stopni przy nicnierobieniu i 90
podczas przerzucania werteksów w te i nazad), ale z tego co piszą w
internetach, to normalne, Nvidia approved, temperatury dla
referencyjnego chłodzenia.

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo