Re: ceny części

Autor: gregc <grzeczu_at_usunto.klub.wytnijto.chip.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 11:45:00 MET

"identyfikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> wrote in message
news:fpm6ok$hbg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> jak to jest, ja składam sobie komputer z części i wychodzi mi 1800, a na
> allegro takie same zestawy kosztują 1200... jak to możliwe?

Kupując częsci osobno za każdym razem płacisz przesyłkę i ( często sporą)
marżę.
Kupując zestaw płacisz przesyłkę raz ( praktycznie taka sama kwota ) i
marżę od całości zestawu ( złożonego z częsci kupionych w hurtowni, często
tanio ).

Nie sądzę zeby róznica wynosiła aż 600 zł ale z tego co sam patrzyłem, nawet
200-250 zł jak najbardziej ...

pozdrawiam