Re: Pomoc w wyborze monitora

Autor: Piotr Florczuk <owd_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 09:08:40 MET

Norbert pisze:
> Jak się ma monitorek Samsung 2232BW w porównaniu do 226BW.
> Cenowo są podobne a więc czym się różnią i który wybrać, czy może coś
> innego warto kupić? Wiem że mają matryce TN III , ale czy są jakieś
> niedrogie monitory z lepszymi matrycami?
> Nie mogę znaleść info czy któryś z nich ma "szybe"
> Zależałoby mi na szybie gdyż po pierwsze bardziej mi się takie monitory
> podobają a po drugie dobrze chroni to ekran przed ciekawskim kotem.

Czesc,
Obawiam sie, ze w 22" nic nie znajdziesz na lepszych matrycach. Ta
wielkosc robia jak narazie tylko w TN. Pojawiaja sie jakies nowe modele
np ten
http://www.komputronik.pl/Monitory_LCD/Monitory_w_proporcjach_16_10_panoramiczne_/20_22__rozdzielczosc_1680_x_1050_/LG/22_LG_Flatron_L227WT_PF/pelny,id,49180/

ale to wszystko kwestia gustu. Podobno jest lepszy, ale mi np w sklepie
odradzili ten monitor i wogole LG. Ja mieszalem sie z zakupem wlasnie
tego LG a samsunga 226BW. Stanelo na samsungu i jestem zadowolony.
Szukaj sklepu w ktorym bedziesz mogl podlaczyc monitor i sprawdzic czy
na dzien dobry nie ma walnietych pikseli.

Pzdr,
Piotr