Pomoc w wyborze monitora

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 23:14:17 MET

Jak się ma monitorek Samsung 2232BW w porównaniu do 226BW.
Cenowo są podobne a więc czym się różnią i który wybrać, czy może coś
innego warto kupić? Wiem że mają matryce TN III , ale czy są jakieś
niedrogie monitory z lepszymi matrycami?
Nie mogę znaleść info czy któryś z nich ma "szybe"
Zależałoby mi na szybie gdyż po pierwsze bardziej mi się takie monitory
podobają a po drugie dobrze chroni to ekran przed ciekawskim kotem.