Re: Prośba o ocenę komputera

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 08:43:49 MET

Użytkownik "disign" <klepa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:b576c364-25cc-471a-95e2-805ec66d34e5@72g2000hsu.googlegroups.com...
Witam drogich grypowiczów mam do was takom sprawę, pomóżcie mi złożyć
kompa. Ma głównie służyć do grafiki i montażu wideo i poprodukcji
(after effect i takie tam) oraz oczywiscie do grania . Po przeczytaniu
wielu recenzji złożyłem coś takiego :
> Procesor Intel Core2 Quad Q6600 2,40 GHz (S775) BOX.
Zacny proc: ). Wim, bo mom. Nie-do-za-mu-le-nia. Leci na 3GHz non stop.
> Płyta główna Asus P5N-E SLI nVidia nForce 650i SLI
Tu Intel. Ausu P5K
> Pamięć RAM Kingston DDR2 3GB 800MHz CL5
Poleci to w dualu? Wsadź 2 lub 4, w dualu.

> Karta graficzna GeForce 8800 GT XFX 512MB TV & 2x DVI (PCI-E)
>
> co o nim sądzicie jak macie jakieś sugestie proszę piszcie a i jeszcze
> jedno pytanko czy na taki komputer wystarczy zasilacz 450watowy ?

Ja mam Feel III 400, żaden wypas, nie stwierdziłem braków, ale
kartę graficzną mam inną (GF 7300 silent, bez wicherka)

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB