Prośba o ocenę komputera

Autor: disign <klepa_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 23:25:04 MET

Witam drogich grypowiczów mam do was takom sprawę, pomóżcie mi złożyć
kompa. Ma głównie służyć do grafiki i montażu wideo i poprodukcji
(after effect i takie tam) oraz oczywiscie do grania . Po przeczytaniu
wielu recenzji złożyłem coś takiego :
Procesor Intel Core2 Quad Q6600 2,40 GHz (S775) BOX.
Płyta główna Asus P5N-E SLI nVidia nForce 650i SLI
Pamięć RAM Kingston DDR2 3GB 800MHz CL5
Karta graficzna GeForce 8800 GT XFX 512MB TV & 2x DVI (PCI-E)

co o nim sądzicie jak macie jakieś sugestie proszę piszcie a i jeszcze
jedno pytanko czy na taki komputer wystarczy zasilacz 450watowy ?
za opowiedz z góry dziękuje