Re: Wibracje dysku

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 00:44:55 MET

On Thu, 21 Feb 2008 22:44:21 +0100, Osadnik <osadnik.www@wp.pl> wrote:

>Tak.
>Przerabiałem to u siebie niedawno.
>I rada PSYLO bodajże.
>połóż dysk na gąbce i skieruj na niego jakiś wolnoobrotowy wentylator.

Tak miałem w swoim blaszaku, kiedy jeszcze miałem blaszaka. Ten dysk w
temacie jest w kieszeni USB Wellanda.

No i drażni mnie strasznie, że ten dysk (który miał być taki cichy) po
prostu hałasuje, bo te wibracje bardzo słuchać jako 'buczenie'. Co z
tego, że talerze cicho się kręcą...

A niech to...

A czy inne dyski, w sensie innych producentów, też tak mają, takie
wibracje? Mój ostatni dysk 3.5'' to był co prawda jakieś 40 GB
Fujitsu, ale nie przypominam sobie, aby w ogóle wibrował... Dziwne,
bardzo dziwne. I wkurzające...

--
z/svc